luni, 12 noiembrie 2007

Guşă merge după principiul “Eu te-am făcut, eu te omor”


Cozmin Guşă şi-a găsit un scop în viaţă. Zice că vrea, ca până în 2009, să scape ţara de Traian Băsescu. Guşă ia proiectul ăsta ca pe o datorie, pentru că “foarte mulţi l-au rugat” şi pentru că susţine că el e cel care l-a făcut preşedinte pe Băsescu. “Foarte mulţi m-au rugat să scap ţara de Traian Băsescu. Nu mai am nevoie de încă un îndemn, pentru că acesta este scopul meu politic până în 2009 şi cred că mi-l voi îndeplini, e o necesitate pentru România", spune Guşă, într-o declaraţie care-în ciuda virulenţei- sună mai mult a tachinare, decât a invitaţie la duel.
Despre Băsescu, Guşă mai zice că e un “clovn penibil”-referire la faptul că plânge mult şi des. “Un bărbat nu plânge decât dacă îşi propune sau dacă stă prost cu nervii. A cerşit clemenţa evreilor, s-a dus la muzeul Holocaustului, a cerut clemenţa românilor, s-a dus pe umărul lui Stolojan şi a plâns. Când vrea să-l iubească sportivii, se duce pe stadion şi plânge când cântă imnul”.

Un comentariu:

Anonim spunea...

De ce-l bagati in seama pe clovnul asta penibil? Adica Gusa!